2010. szeptember 28., kedd

Shit happens....

Sziasztok !

Mint azt ahogy láttátok kicsit befagyott a blog és szokásomhoz nem híven Facebookon sem okoztam komolyabb botrányokat...nos akkor egy kis magyarázat, bár néhányan már tudjátok:
Egészen a mai délutánig vesegörccsel és egy szép kővel és egy raklap morfinnal tele vendégeskedtem az egyik római kórház SBO-ján :( Hát igen nem is én lennék...megint összejött az élet, mint minden mostanság ! Ez is bizonyítja, hogy iszonyat egy varázsceruza vagyok ! :) Móni előtt pedig le a kalappal, mint aggódó anyuka a kölykét, úgy védelmezett :) :) :) :)


A követ nem sikerült megszülni, de hazaengedtek szintén egy raklap gyógyszer mellett még némi  intramuszkós Voltarennel dúsítva ismételten Móni nagy örömére és most várunk, és próbálunk szülni .....  ( valyon mi legyen a neve.... ??? :)

Hát ez történt,  Ti pedig igyatok helyettem is és velem együtt, "híguljon" a kövecske hogy minél hamarabb megszabaduljak tőle akkor  és nem maradnak el a további élménybeszámolók és a fotók hada sem !!!


Holnap ha Isten is úgy akarja, irány az egyetem, Erasmus iroda és nyelvi teszt 3tól, hát rengeteget sikerült rá készülni mondhatom, nah majd meglátjuk...

Addig is csácsá jó pörit !


In English...

Sorry guys, I've disappeared for some days, reason is:  Renal colic with a stone .....some terrible days in the hospital...shit always happens ! :( Feeling better now, stone is not passed already, let see what happens...
I'm at home now, tomorrow we're going to the Erasmus office and having a language test at 3pm. Managed to sudy a lot in theese days...pffff...

See you !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése